Piezīme: Mūsu adapteris bildes ir tikai preces, reklāmas, jūs saņemsiet adapteri, kas atbilst transportlīdzekļa!
Kas ir elektroniskās droseles kontrolieris ?
elektroniskās droseles kontrolieris ir droseles reakciju kontrolieris.Tas noņem reakcijas kavēšanās par jūsu elektroniskā akseleratora pedāli.Faktiski, tas ļauj jūsu dzinējam, lai reaģētu ātrāk.Kā rezultātā, jūsu auto var paātrināt ātrāk.
Funkcijas:
-Palielināts, precīzāk, droseles reakcijas, vairāk jaudas, ātrāku paātrinājumu!
-Novērš droseles reakcijas aizkavēšanās;
-Auto reaģē apmēram pusi laika pie zemiem apgr. / min.;
-Paātrinājums kavēšanās trešo un ceturto pārnesumu, kas vienāda ar nulli;
-Saglabā jaudu visā pārnesuma maiņa cikls;
-Vieglāk Apdzīt visus zvejas rīkus;
- Vienkārši 5 minūšu uzstādīšana, kam nav īpaša nepieciešami instrumenti
-Uzticamu EMS (Elektromagnētiskās Savietojamības) segtu pār mājokli;
-Apstiprinājusi FCC,CE sertificēts
-Katrs, kas plānoti atsevišķu auto marku/modeli;
-Vēl atsevišķu pielāgojumu var kontrolieris;
-Rokasgrāmatu, kā arī automātika saderīgs ar to;
-Var izmantot gan noregulē, kā arī krājumu automašīnām.
Režīma funkcija ievads:
P1 Režīmā (Ērti režīmā)
P1 Režīmā piedāvā (1 līdz 9) 9 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 9 .Maksimālais rezultātu uzlabošanai 25% .
P2 Režīmā (Sporta režīmā)
P2 Režīmā piedāvā (1 līdz 9) 9 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 9 un satveriet stūres ratu saspringts vai hit 1. līmeņa maigu, vienmērīgu paātrinājumu.Maksimālais rezultātu uzlabošanai 45% .
P3 Režīmā (darbības režīms )
P3 Režīmā piedāvā (1 līdz 9) 9 jutības līmeņiem, tas ļauj vadītājam, lai melodija pārzinis vēlamo līmeni jutību.Izvēlēties līmeni, 9 un satveriet stūres ratu saspringts vai hit 1. līmeņa maigu, vienmērīgu paātrinājumu.Maksimālais rezultātu uzlabošanai 65%
EK Režīmā (ekonomiskajā režīmā)
EK režīmā piedāvā (1 līdz 9) 9 jutīguma līmeņus ir paredzēts ekonomiku, samazinot akseleratora reakcijas laiks.Arī ērts, ja jums ir uz takas un meklē mazliet vairāk jaudas kontroli, kad lien.ietaupīt degvielu 3-8% .
AAA (Automātiskais režīms )
P1 Režīms/pilsētas režīmā
P2 Režīms/sporta režīmā
P3 Režīms/ veiktspējas režīmā
EK Režīms/ ekonomiskajā režīmā
SSS (Manuālais režīms )
P1 Režīms/pilsētas režīmā
P2 Režīms/sporta režīmā
P3 Režīms/ veiktspējas režīmā
EK Režīms/ ekonomiskajā režīmā
Ne Režīmā (Normālā režīmā)
Nes transportlīdzekli atpakaļ standarta
KĀ TAS DARBOJAS
Ar Eittar ir jaunākā veiktspējas uzlabošanas jūsu transportlīdzeklim.Tā ir izstrādāta, lai samazinātu kavēšanos, jo savus transportlīdzekļus fly by wire pedāli mainot transportlīdzekļu jaudas līkne.
Asāku / Gludāka paātrinājums
Uzlabots paātrinājums pie slodzes situācijās, piemēram, vilkšanas vai kāpšana kalnos
Piemērots gan Automātisko un Manuālo pārnesumkārbu
Vienkārši 5 minūšu uzstādīšana, kam nav īpaša nepieciešami instrumenti
Kāpēc man vajadzētu izmantot Eittar elektroniskās droseles kontrolieris?
Jauniem transportlīdzekļiem, kas mainās katru gadu, galvenokārt tāpēc, ka notikumi elektronikas.Transportlīdzekļa sistēmas, kas tika mehāniski kontrolētiem tagad kontrolē transportlīdzekļa datoru.Viena šāda jauna sistēma, ir elektroniskās droseles kontroles, kas pazīstama kā drive-by-wire.
Drive-by-wire sistēma novērš parasto mehāniski darbināmu sistēmu, kas tika izmantota kopš automašīnām.Standarta mehāniski darbināmas akseleratora pedāli, izmanto kabeli, kas pievienots no pedāli ar droseli iestāde.Kad jūs nospiež uz leju uz pedāli, kabeļu atver droseli plate, kas ļauj gaisa iet caur motorā.Dzinēja APGR. / min ir tieši proporcionāla leņķi droseles plates.
Ar drive-by-wire, kabeļu aizstāj ar elektroniski vadāmu sistēmu, izmantojot progresīvas elektromehānisku pievadu, vietā kabelis, ar akseleratora pedāļa pozīcijas sensora ir savienota ar akseleratora pedāli.Šo sensoru,kas ir potenciometrs, nosaka nostāju, akseleratora pedālis un signāli šo informāciju, lai transportlīdzekļa ECU, savukārt, komandas droseles kontroles mehāniskiem, lai atvērtu vai aizvērtu droseles vārstu.
Vai jūs Jūtat, ka jūsu gāzes pedālis Sūklis ?
Drive-by-wire sistēma ir ierobežojumi, tomēr galvenā problēma ir, ka droseles reakcijas laiks ir ievērojami lēnāks.Droseles reakciju, kas pazīstams arī kā transportlīdzeklis tautas atsaucību, ir pasākums, cik ātri iekšdedzes dzinēju var palielināt tās jaudu no zemas APGR. / min augstākā jaudīgāku APGR. / min atbildot uz transportlīdzekļa vadītāja lūgumu paātrinājums; spiežot pedāli uz leju.Droseles reakcija bieži vien ir samudžināts ar labāku enerģijas; tomēr droseles reakcija ir faktiski izmērīt laiku, kas vajadzīgs, mainīt izejas jauda.
Copyright © 2024 Dizains un Izstrādājusi Auto59.lv