Sadaļa: Cool darbības ultra-thin Drive Elektroniskās Droseles kontrolierim Pēc 2012. gada Ford Focus (1.6-2.0) Malu Mendeo KUGAS Explorer , 7 - režīmu spēcīgs pastiprinātājs, Lūdzu, atstājiet ziņu par jūsu automašīnas modeļa un manufacturered gadā, kad pasūtījumu!Tas ir ļoti svarīgi!Paldies!Šo preci ir vadīt elektroniskās akseleratora, tikai piemērots visiem elektronisko eginition automašīnām.Produkta apraksts contens 1. Svarīgs solis-Auto pedālis ostas attēlu comfirmation. 2. 7-Režīmu Diskdzinis Spēcīgs Pastiprinātājs funkcijas un produktu attēlus. 3. Darbības princips 4. Mača automašīnas modelis lapā. 5. Uzstādīšana 6. Jaunākās klientu atsauksmes par atskaites. 7. Tirdzniecības noteikumi.Kavēšanās atbildot uz jūsu automašīnas elektronisko droseli?Auto spēcīgs pastiprinātājs palīdzēt reslove kavēšanās problēma!Uzlabot elektronisko droseli ir jutīguma 15% -40%!Tūlītēju atbildi!Atdzist braukšanas!Vai esat gatavs, lai pieredzi Automašīnu spēcīgs pastiprinātājs? 1. Svarīgs solis - Auto pedālis ostas attēlu comfirmation.Lūdzu, ņemiet vērā, automašīnas marka un manufacturered gadā, kad pasūtījumu!Tas ir ļoti svarīgi.TKS ņemot vērā dažādās valstīs dažkārt ir dažādi auto pedālis modeļiem, ja jūs varat veikt skaidras pedāli ostas fotogrāfiju jūsu auto, piemēram, pēc demo, lūdzu, atstāt man ziņu automašīnas pedāli attēlu, lai mēs varētu nosūtīt uz 100% pareizs režīms, lai atbilstu.Tks
Demo:
Jūsu auto pedālis ostas foto:
Mēs nosūtīt tiesības auto pedālis ostas, lai atbilstu:
2. 7-Režīmu Disku Auto Spēcīgs Pastiprinātājs funkcijas un produktu attēlus.
Galvenās Iezīmes
1).Saīsināt reaģēšanas laiku, elektronisko droseli
2).Uzlabot elektronisko droseli ir jutīguma
3).Plug and play, bez ārējās barošanas avots
4). 7modes/0-10 grādu regulēšana
5). 7mode: Manuāla Ek režīms /Auto EK režīms / H1 Manuāli paātrināšanas režīms/Manual H2 sporta režīmā paātrināt/AUTO H1 paātrināšanas režīms/ H2 Auto sporta režīmā paātrināt/original paātrinājuma režīmā
6).Tā var iegūt inio, oriģinālās auto režīmā, vienlaikus paturot izvēles 7).Viegli setup , DIY pabeigt 3 minūtes, panākumus vienā reizē.Nav nepieciešams, lai mainītu oriģinālo auto ķēdes, dizains aizsardzības shēmu, lai novērstu anti-plug paātrinātāju, kas var efektīvi aizsargāt akseleratora un auto trasē.
Produkta attēli
3. Darbības princips
1. Elektronisko Droseli un Fly-by-wire Droseli
Līdz ar straujo attīstību no auto nozares, auto ražotāji Amerikā,
Vācijā, Japānā un citās valstīs pakāpeniski pieņēma elektroniskās droseles kontroles
sistēma sākumā 1990.Elektroniskās droseles kontroles sistēmu, kas galvenokārt sastāv no droseļvārsta
pedāli, pedālis pārvietošanās sensors, ECU (electronic control unit), datu autobusu stieples, servo
mehānisko un sānslīdi kaklasaite izpildes mehānismu.Elektronisko droseli ir parasti pieņemts
diezgan jauniem modeļiem.Elektronisko droseli ir nosaukts salīdzinājumā ar fly-by-wire droseli
kas piedāvā tiešu savienojumu starp gāzes pedālis un sānslīdi kaklasaite ar plānas tērauda
stieples.Arī ejot dziļums gāzes pedālis, kas tieši atbilst atvēršanas platums
no sānslīdi kaklasaite.Elektronisko droseli ir bez vadiem.Ejot dziļums droseles tiks pārvērstas
uz pretestības vērtība pēc potenciometrs (ar maināmu pretestību) ir uzstādīta
pedālis.Elektronisko sistēmu automobiļu netieši nosaka dziļumu, kas pedālis ar
paraugu ņemšanas pretestības vērtību.Visbeidzot, ECU aktivizētu soļu motors, lai kontrolētu
atvēršanas platums sānslīdi kaklasaite.To var viegli atrast, izmantojot principu salīdzinājums, ka lidot-
vadu droseles funkcijas, vienkāršu sistēmu un tiešas kontroles, ar proporciju
atvēršanas platums droseles un sānslīdi kaklasaite ir 1:1. Īpašības elektronisko droseli
ir šādi: gāzes pedālis liecina tikai par vadītāja darbības nodomu, bet
gala tiesības kontrolēt sānslīdi kaklasaite pieder pie ECU.
2. Īpašības Elektroniskās Droseles Kontroles Sistēma un ECU(ECU)
Modeļi ar elektroniskās droseles kontroles sistēmu, ECU analizējam ejot dziļums
no droseles kopā ar auto nosacījumiem, kontrolējot elektronisko sānslīdi kaklasaite, un
pēc tam aprēķina attiecīgajā atverē platums sānslīdi kaklasaite pie pašreizējā brīdī.Kad nirējs
ātrumu līdz pēkšņi brīdī no starta (protektora pedāli, lai maksimāli), ECU būs
veikt analīzi saskaņā ar pašreizējo auto ātrumu, atvēršanas platums sānslīdi kaklasaite un
citi faktori, kas attiecīgi ierobežo atvēršanas platums sānslīdi kaklasaite no viedokļa
degvielas taupīšanas un saprātīgu izplūdes gāzu emisiju un kontrolētu degvielas izsmidzināšanas sistēma
ierobežot maksimālo aerosols degvielas iesmidzināšanas sprauslu, tajā pašā laikā.Šādā veidā, vadītāja
Copyright © 2024 Dizains un Izstrādājusi Auto59.lv