Uzstādīt:
Audi A4 2.0 TFSI (B7) BGB 200HP 147KW 2004. - 2008.
Audi A4 2.0 TFSI (B7) BWE 200HP 147KW no 2005. līdz 2008. gadam
Audi A4 2.0 TFSI (B7) BUL 220HP 147KW no 2005. līdz 2008. gadam
Par AudiA6 2.0 TFSI (C6) BPJ 170HP 125KW 2005-
Par Seat Exeo 2.0 TFSI BWE 200HP 147KW 2009. līdz 2012. gadam
OEM / Daļu skaits,
53039880106 , 53039700106F
53039700087, 53039880087
5303-988-0086, 53039880086
5303-988-0106 , 5303-970-0106
5303-988-0087 , 5303-970-0087
06A145701A, 06A145701AX, 06A145701AV
06D145701B, 06D145701BX, 06D145701BV
06D145701C, 06D145701CX, 06D145701CV
06D145701D, 06D145701DX, 06D145701DV
06D145701E, 06D145701EX, 06D145701EV
06D145701F, 06D145701FX, 06D145701FV
06D145701G, 06D145701GX, 06D145701GV
06D145701H, 06D145701HX, 06D145701HV
06D145701J, 06D145701JX, 06D145701JV,
Produkta Materiāls:
1. Turbīnu mājokļu :čuguna QT450-10 čaula ar augstas temperatūras pretestību līdz pat 700 grādiem pēc Celsija
2. Tērauda Turbīnas Rats:Izgatavoti no īpašiem K418 sakausējuma, lai sasniegtu augstu oksidēšanās izturība un stabilitāte ar augstu temperatūru (līdz pat 900 grādiem pēc Celsija
3. kompresoru riteņa/asmeņi:Cast alumīnija ar labu gāzes necaurlaidība un izturība pret koroziju
4. OEM-kvalitāte un lielums, ar nelielu modifikāciju
produkta funkcijas:
1. Lielisks Dizains:
Lielisks Dizains Un Apstrādi un izturīgu peldošo nesošo konstrukciju + augstas precizitātes asmens dinamisko līdzsvaru
2. Augsta Temperatūras Izturība:
īpašas K418 sakausējuma Turbīnas Rats var izturēt izplūdes gāzu temperatūru Virs 900°
čuguna QT450-10 Turbīnas korpuss Var izturēt temperatūru līdz 700℃
3. Augstā Efektivitāte:
Augsta efektivitāte un zemas inerces ieplūdes un izplūdes asmeņi, var ievērojami samazināt turbo lag
4. Izturīgs:
Ar ūdens dzesēšanu/eļļas dzesēšanu struktūra stiepjas turbīnas kalpošanas laiks
5. 100% LĪDZSVARA TESTS:
Šī Turbokompresoru jūs saņemsiet, ir bijusi sabalansēta, izmantojot VSR mašīnu tehnoloģijas.
Produkta Veiktspējas:
1. Pieredzes Bagāti Turbo Ražošanas Un Sava Rūpnīca
2. Kvalitātes Nodrošināšana
3. Augstas Veiktspējas Rotoru
4. Ātrgaitas Naftas Zīmoga Gredzens
5. Stingras Kvalitātes Pārbaudes
6. Precīza Noskaidrošana
7. Ātrgaitas Piederumi
8. Palielināt Dzinēja Jaudu
9. Uzlabot Emisiju & Saglabāt Eļļa
Specifikācija:
1. Turbo Modelis: K03-2080DCB5.88KCAXK
2. Motora modelis: 2.0 TFSI kopā
3. Dzesēšanas Tips:ūdens Dzesēšana
4. Gultņa Tips: Peldošs Gultnis
5. Uzticības gultnis: 270 Grādiem
6. Jauda: līdz 120hp
7. Stāvoklis: Jauns
8. Garantija: 2 gadi garantija jebkurā ražošanas defekts
9. Piederumi: Jūs saņemsiet tieši to, kā parādīts attēlā
Paziņojums:
* Lūdzu, vēlreiz pārbaudiet savu veco turbo daļas numurs un auto detaļas atbilst pat ar vienu OEM daļu numuri iepriekš
* Profesionāla uzstādīšana un modifikācija ir ļoti ieteicama (Nav Norādījumu Iekļauts)
* Kādi jautājumi, lūdzu, jūtieties brīvi sazināties ar mums
Par Turbo mazspēja:
6 visbiežāk pārkāpumi ir:
1. Eļļas bads
2. Naftas piesārņojuma
3. Ietekme kaitējumu
4. Bloķēta Motora būtne
5. Ātruma pārsniegšanas vārpstas un stūre
6. Karstā jāslēdz
Cēloņi turbokompresoru mazspēja:
1. Nepareiza Eļļošanas / apkopes Trūkuma dēļ
2. Ārvalstu objektu damageOverspeeding
3. Pārmērīga eļļas spiediens
4. Liels nobraukums motora
5. Dzinējam Trūkst Jaudas
Šāda situācija norāda uz turbo mazspēja:
1. Melnā Dūmu Izplūdes
2. Pārmērīga Motoru Eļļas Patēriņu
3. Zila Izplūdes Dūmu
4. Turbo Trokšņainā
5. Cikliskie skaņa no turbo
6. Eļļas Noplūde no kompresora zīmogs
7. Naftas Noplūde no turbīnas blīve
Ļoti iesakām jums atrast profesionālu mehāniķis lai palīdzētu jums instalēt, šeit ir somecheck sarakstā, pirms montāžas.
1. Aizstāt eļļas padeves caurules un veidgabali.Šīs rindas, bieži kļūst pieslēgts ar sadalījušies eļļa, kas ierobežo naftas plūsmas un kanalizācija.
2. Nav ko izmanto silikona vai pavedienu lentes
3. Pārliecinieties, vai visi atvērumi, lai turbo ir atvērtas, un ne spraudnis vai ierobežota off.
4. Izslēdziet degvielas vai atspējot aizdedze un kloķvārpstas motora vismaz 15 sekundes vai līdz brīdim, kad eļļas spiediens ir palielināts
5. Ļauj motoram strauji tukšgaitā (ar 1000 APGR. / min.) uz 3 - 5 minūtes, lai uz Sēdekļa turbo plombas
6. Vienmēr ļaujiet dzinējam tukšgaitā 3 -5 minūtes pirms jāslēdz, citādi turbo turpinās spin bez eļļas eļļošanas un spiediena
7.Mainot eļļu, pārliecinieties, ka ministru eļļas filtrs
Copyright © 2024 Dizains un Izstrādājusi Auto59.lv